Какво се случва с е-винетка, издадена чрез Агенцията за социално подпомагане, при пререгистрация на автомобила (напр. кражба на регистрационни табели) и необходими документи?

При пререгистрация на автомобил, ползвателят следва в срок до три работни дни да заяви с Заявление за промяна на регистрационен номер на пътно превозно средство, съгласно чл. 5, ал. 4 от Наредба за условията, реда и правилата за изграждане и функциониране на смесена система за таксуване на различните категории пътни превозни средства на база време и на база изминато разстояние тази промяна в централното управление или в областните управления на Агенция „Пътна инфраструктура“, както и на електронния адрес: info@bgtoll.bg.

Когато гражданинът с ТЕЛК иска да прехвърли валидността на винетката издадена от АСП  от стария на новия регистрационен номер поради нарушена цялост на рег. табели (кражба, пожар, наводнение, вандалство):

 

Попълнено по образец заявление по реда на чл. 5, ал. 4 от Наредбата https://www.bgtoll.bg/za-nas/zaavlenia;

  •  Документ, в който е изписан стария рег. номер и номера на рамата: договор за покупко-продажба с нотариална заверка, голям талон, платен данък, застраховка ''Гражданска отговорност'' или талон за преминат годишен технически преглед (необходим е само един от изброените документи);

Важно: С цел подобряване на оперативната комуникация, в двата вида заявления да се попълва телефонен номер за обратна връзка.